Dušas Kuris Pakeis Jūsų Gyvenimą

Apie Wim Hof metodą galima rasti daug informacijos ir iš tų žmonių kurie dalinasi savo praktikos rezultatais, ir iš tų kurie bando paaiškint kaip tai veikia. Jei kalbėti apie Wim Hof kvėpavimo praktiką – ji yra viena populiariausių šiuo metu (2019). Tikriausiai dėl to, kad metodas turi mokslinį pagrindimą, gal dėl to kad autoriui priklauso virš 20 pasaulio Gineso rekordų, o gal tiesiog kad metodas paprasta nereikalauja daug laiko ir veikia, bent jau autorių, ir tiems kurie skelbiasi internete.

Kaip praktikuoti Wim Hof metodą

Bazinis metodas susideda iš dviejų elementų kvėpavimo pratimo ir grūdinimosi. Visa praktika gali sutilpti į 20 minučių laiką.

Wim Hof Kvėpavimo Pratimas

Pratimas susideda iš sekančios sekos, kurią galima atlikti 3,4,5-is kartus:

  1. Padarykite 30 atodūsių (gilių įkvėpimų ir iškvėpimų per burną,be pauzių, tai turėtų trukti apie 30-60 sekundžių)
  2. Pilnai iškvėpkite ir sulaikykite kvėpavimą. Atsipalaiduokite. Užlaikykite pauzę iškvėpime iki kol pajausite pirmus aiškius raumenų refleksus įkvėpimui.
  3. Įkvėpkite ir sulaikykite kvėpavimą 15-20 sekundžių, atsipalaiduokite ir nukreipkite dėmesį į galvos centrą.
  4. Atsipalaiduokite ir iškvėpkite. Jei norite atlikti dar vieną ciklą pradėkite nuo pirmo žingsnio.

Jei turite laiko, po keleto kvėpavimo serijų (3-5 serijos) leiskite sau pabūti 5-10 minučių ramiai užsimerkus, galima fokusuoti atsipalaidavimą galvos centre, tai gali tapti spontaniška meditacija.

Grūdinimasis Pagal Wim Hof

Labai svarbus Wim Hof metodo komponentas – santykis su šalčiu. Nes būtent šaltis yra kas skatina vidinį karštį, imuniteto ir kraujotakos stiprėjimą. Metodo autorius siūlo pradėti mažais žingsneliais ir pradėti nuo šalto dušo. Labai svarbu stebėti save, savo kūną ir kvėpavimą. Kuo labiau šaltas vanduo tuo labiau kūnas turi būti atpalaiduotas, kvėpavimas ramus, kvėpavimas gali būti gilus ir lėtas. Bet jei matote, kad kūnas nuo šalčio įsitempia ar kaip nors staiga reaguoja vadinasi pasirinkote per šaltą vandenį. Su kvėpavimu tas pats, jei pastebite kad jis staiga keičiasi padažnėja ar suspazmuoja, vadinasi per mažai atsipalaidavote arba per šaltas vanduo. Kvėpavimas gali būti lėtas ir gilus. Leiskite kūnui su šalčiu apsiprasti lėtai, ląstelės ir nervų sistema siunčia kūnui signalus kurie pažadina mumyse karštį, jei išliksite atsipalaidavę ir ramūs, tas procesas vyks greičiau ir miegantys vidiniai resursai pabus greičiau. Labai svarbus nusiteikimas ir vidinė ramybė. Protas gali pradėti jus “sabotuoti”, kad per šalta, aš to negaliu, tai yra išėjimas iš komforto zonos ir tokiu būdų vyksta baimės mechanizmo migdoliniame kūne perprogramavimas.

Vietoje Išvados

Wim Hof’as mokslininkų pagalba įrodė, kad metodas stiprina imunitetą ir atsparumą ligoms, bet atrodo, kad metodas nėra laikomas gydymo metodu, bet įrodė kad imunitetą galima išmokti valdyti sąmoningai. Imunitetas gali būti kaip ir bet kuris kitas mūsų įgūdis, kurį galima lavinti.

Jei pastebėjote klaidą, praneškite pažymėdami tekstą ir spausdami Ctrl+Enter.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *